איחסון וורדפרס – מה זה אומר וכיצד מחפשים חברת איחסון בצורה נכונה

מרבית האנשים והחברות אשר בוחרים לבנות אתר אינטרנט היום, עושים זאת דרך פלטפורמה של חברת וורדפרס. זה הרבה יותר פשוט, הרבה יותר מהיר, קל ויעיל.

כל מה שצריך לעשות זה להתחבר לפלטפורמה, לרכוש תבנית עיצוב ולהתחיל לעבוד עליה. מדובר על מערכת ניהול שמספקת מגוון רחב של אפשרויות, היא פשוטה לתפעול ולשימוש, מזכירה במובנים רבים מערכת ניהול של בלוג. כל זה כאשר ניתן להקים בעזרת הפלטפורמה, אתר שלם עם תכנים, תמונות, סרטונים וכל מה שרוצים.

בשביל שהאתר יפעל ויופיע ברשת, יש צורך לאחסן אותו אצל חברת אחסון אתרים. אנחנו יכולים לבחור עם איזו חברה לעבוד. להבדיל מחברות בניית אתרים או פלטפורמות אחרות, הרי שאנחנו לא מחוייבים לעבוד עם חברת אחסון ספציפית. אנחנו יכולים לעבוד עם כל חברה שאנחנו רוצים בשביל לאחסן את האתר שלנו. האחסון נעשה על פי רוב, דרך שרת וירטואלי.

עולה שאלה, כיצד אנחנו בוחרים חברת אחסון אתרים. איך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהחברה תספק לנו את האחסון הטוב והבטוח ביותר. לשם כך, נציג בפניכם דגשים לבחירת חברת אחסון בצורה נכונה.

דגשים עיקריים לבחירת חברת אחסון

סוג האחסון – אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק החברה מציעה לנו בהקשר זה. בין אם זה אומר, מה גודל האחסון, האם יושב על שרת שיתופי או שרת בענן, איזו אבטחה קיימת בשרת, וכן פרמטרים טכניים שיאפשרו לנו לעבוד בצורה יעילה ונוחה עם האתר שלנו.

אמינות ואבטחה – שאלת האבטחה היא השאלה החשובה ביותר, שכן ככל שהחברה תשתמש בכלים הרבה יותר משמעותיים לאבטח את השרת, כך יקטן הסיכוי שיוכלו לפרוץ לאתר שלנו. מן הסתם, אנחנו צריכים לוודא שמדובר בחברה אמינה, מקצועית ואיכותית.

עלויות – יש לערוך סקר שוק, בשביל לוודא שאנחנו אכן משלמים מחיר סביר ולא גבוה מדי, פר חודש או שנה, עבור האחסון.